Як ми вже відмічали, зовнішні зміни виявились непомітними та досить стриманними. Крім нового бампера та збільшених вентияційних отворів важко помітити щось цікавіше, але при цьому навіть у базових версіях модель XF матиме повністю світлодіодне світло. Також для новачка пропонується декілька модифікацій, які вирізнятимуться стилем оформлення екстер҆ єру. Базова модель Jaguar XF з індексом S вирізнятиметься 18-дюймовими легкосплавними дисками, клімат-контролем та камерами кургового огляду, далі йтиме модель SE, де добавиться 19-дюймові колеса та безключовий вхід. Топовою модифікацією стане HSE з додатковим обладнанням у вигляді шкіряного салону, стереоситеми Meridian та 20-дюймовими колесами. XF в кузові універсал Sportbrake коштуватиме на 1850 євро дорожче за седан.
Інтер҆ єр рестайлінгового Jaguar XF настільки краще став виглядати ніби це нове покоління моделі. Крім поліпшення якості матеріалів оздоблення, виробник зумів провести масштабні покращення інформаційно-розважальної системи та змінити застаріли компоненти на сучасні цифрові гаджети. Панель приладів відтепер буде лише цифровою, а посередині торпедо встановлено чудовий планшет мультимедійного спрямування на який покладено всі розважальні та інформаційні функції. Мультимедія без проблем співпрацює з Apple CarPlay та Android Auto. Британці провели чудову роботу з покращення салону та елементів оздоблення і тепер ця модель зможе на рівних конкурувати з німецькими аналогами.
Стосовно силових агрегатів обійшлося без революції, адже британці і так мали в своєму розпоряджені сучасні мотори, які лише зараз трохи модернізували. Зменшивши викиди забруднюючих речовин, виробник зумів вписати всі двигуни в екологічні норми Євро6. Під капот оновленого Jaguar XF потрапили бензинові та дизельні 4-циліндрові силові агрегати об҆ ємом 2 літри і потужністю від 250 до 300 к.с. Агрегатуються мотори з 8-ступеневою автоматичною коробкою перемикання швидкостей. Також на вибір клієнтам залишається задній або повний привід…